«Ақмола облысы білім басқармасының Қосшы қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Қосшы қаласының «Алтын дән» балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын
Государственное коммунальное казенное предприятие «Детский сад «Алтын дән» города Косшы при отделе образования по городу Косшы управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мониторинг жүргізудің әдістемесі.

            “Мониторинг нәтижелерін алу әдістемесі” тақырыпта құзыретілік орталығымен Қосшы қаласындағы жеке меншік балабақша әдіскерлерімен бірігіп дөңгелек үстел ретінде кеңес жүргіздік. Түсінбеген кездердін анықтап, жас тәрбиешілерге мониторинг жүргізу әдістемесін  жолын көрсетік. Нұсқаулық хатпен таныстырдық.

Мониторинг нәтижелерін алу әдістері;

А) балаларды бақылау;

Ә) әңгімелесу;

Б) бала әрекетінің өнімдерін талдау;

В) диагностикалық жағдаяттар;

Жетекші әдіс- бақылау,балаға табиғи жағдаятта,күнделікті өмірде жүргізіледі.

 - Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын;

 - Бақылу парға мен Баланың жеке даму картасын толтыру тәртіптерін білуі;

 - мектепке дейінгі педагогика мен психология негіздерін;

 - баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін өлшеу әдістері:  ойын жағдаяттарын құру, ойын,  сұрақтар мен жауаптар.

 - мектепке дейінгі жастағы баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін есептеу әдістерін;

 - ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игеруі қажет.

Мониторингтің субъектісі мектеп жасына дейінгі 2 жастан 6 жасқа дейінгі балалар. Мониторингтің объектісі балалардың жасы мен «Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелерге сәйкес олардың физикалық, зияткерлік және жеке қасиеттері. Стандарт талаптары бала дамының 3 деңгейі болуын қарастырады және бала жетістіктерінің мониторингі негізінде жасына сәйкес іске асырылады:

 1) 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады; 2) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие;

 3) 3-деңгей – бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықпен қолданады.

Мониторинг нәтижелерін алу әдістері: - балаларды бақылау; - әңгілелесу; - бала әрекетінің өнімдерін талдау; - диагностикалық жағдаяттар. Жетекші әдіс – бақылау, ол балаға табиғи жағдаятта, күнделікті өмірде жүргізіледі. Диагностиканы жүргізу кезеңдері: жылына 3 рет – оқу жылының басында, ортасында және соңында: - бастапқы – қыркүйек; - аралық – қаңтар; - қорытынды – мамыр айлары.

Жаңартылған күні: 21.06.2024 18:02
Құрылған күні: 21.06.2024 18:07

Текст