Тіл дамыту қазіргі қоғамдағы ең өзекті мәселелердің бірі болып келеді. Мектеп жасына дейінгі баланың тілін дамытуда мнемотехнологияны пайдаланудың тиімді әдіс екеніне көз жеткізуге болады.
Балалардың зерделi дамытуын деңгейдi жоғарлату.
I. Танымдылық
Қоршаған орта туралы танымдық мәлiметтердi жүйелеуiн реттеуде балаларға көмектесу.
П.Дамытушылығы:
Мнемотехниканы меңгеру арқылы мәлiметтi (кодтау ) есте сақтау көлемi ұлғаяды. (маңызды белгiлермен заттар және құбылыстардың атрибуттарын айқындау, жұмбақтардың шешуi) аналитикалық және ойлауды (базистiк таңбалар көмегiмен мәлiметтiң кодтау және қайта кодтауы) бейнелi түрде функцияны, ұғымдық ойлау, ықылас, елестетудi дамыту.
Монологты сөйлеуің жетiлдiру,ойын жеткізе білуге,өз жауабының дұрыстығын дәлелдеуге дағдыландыру.
III. Тәрбиелiгi:
Мәлiметтер жинау арқылы қысқа- әңгімелерді құруға дербестiгін жетiлдiру.
Зерделi жұмыстың нәтижелерiнен көруге шақыру.
Балалар бiр-бiрiмендi ынтымақтасып, жора-жолдастардың жауаптары тыңдап естiп, оларды толықтырып, қажеттiлiк жағдайда көмектесуге үйрету. Әдістемелік құралда мектепке дейінгілерді өлеңдерді мәнерлеп жаттауға, жұмбақтарды шешуге, шығармаға сай ырғақты сақтаудың тиімді тәсілдері ұсынылып отыр.